На някого, когото още не съм срещнала

На някого, когото още не съм срещнала
Събрала съм толкова много любов но къде е този на когото да я раздам? Стискам зъби и се боря с всичко, което се опитва да ме пречупи, пречупвайки самата мен. До тук пътят е изминат и знам,че пред мен той продължава. Продължава пътя а с него и търсенето, желанията и копнежите ми. Продължавам и аз, променяйки се с всяка една секунда а с мен и вижданията и онова което търся. Зная,че търся любов но тя с всеки изминал ден претърпява необратими промени в моите желания. Любовта която търся е също толкова еднаква с предишните, но и различна от тази която ми трябва сега. Къде си ,човеко? Ти, който заслужаваш любовта ми! Ще мога ли да те позная когато те открия и струва ли си да те търся? Където и да си,който и да си, искам да знаеш,че мога да те обичам безрезервно. Мога да споделям красотата на моето сърце самоотвержено и безусловно. Мога да раздавам обич с пълни шепи и да те правя истински щастлив. Мога, но ми трябваш, за да пробудиш онова, което предпазливо крия в мен. Трябваш ми, за да предадеш по-голям смисъл на живота ми. Трябваш ми разбери! Къде си? Къде си, любов моя? Защо се криеш и ме караш да копнея за теб? Зная,че и ти ме търсиш,точно както и аз. Зная го,любов моя, и може би всеки от нас има един път, който трябва да извърви, преди да застанем с теб очи в очи. Може би животът иска да се срещнем с много неподходящи хора,за да се познаем когато се намерим. Какво ли правиш сега? Дали изобщо предполагаш колко много искам да промениш моят свят? Как ли изглеждаш и кога ли ще те видя? Който и да си знай,че ще разтърсиш отново представите ми за любовта. Какъвто и да си знай,че те чакам. Чакам те но и тайничко те търся. Любов моя, дали сутрин ще ме целуваш за добро утро? Дали ще ми подаваш ръка когато ми е трудно да пристъпя напред? Дали ще се разбираме само с един поглед? Дали наистина ще бъдеш онова което търся? Всичко ще е наред, любов моя. Аз ще бъда до теб и ти до мен. Аз ще те обичам и ти също. Не знам кога ще дойде това време, но ще дойде. Не знам дали ще е скоро, любов моя , не знам… Знам само,че ти си човекът, който още не съм срещнала.
Полина Алексиева

Коментари

Популярни публикации от този блог

Не бъркай добротата с наивитет.

Цената на успеха