Приятелството

Ками:
- Ние с Поли тази година празнуваме 10 години от запознанството ни. Запознанство, което завинаги промени представите ни за приятелството... Запознанство, което промени живота ни по един хубав и светъл начин... Няма нищо по-хубаво от това да бъдеш с човек, който те приема с всичките ти недостатъци и качества, които носиш!!!! Ценете тези хора и им казвайте, че ги обичате всеки ден, защото те са дар...
Обичам те, любов!!!!!!!!!!! ♥


Поли:
- Много те обичам, мое второ аз, Ками! : ) Благодарна съм, че те познавам но още по-благодарна съм, че си близо до мен и стопляш сърцето ми, когато ми е трудно. Благодаря ти за усмивките, сълзите и препиядствията, в които сме държали ръцете си и сме прегръщали душите си. Обичам те! ♥

Коментари

Популярни публикации от този блог

Не бъркай добротата с наивитет.

Цената на успеха