Успях да те намеря, когато всичко друго беше скрито...

Успях да те намеря, когато всичко друго беше скрито, успях да те задържа, когато всичко друго си отиваше.

Ти мое мило момче ме научи как да свалям маските на хората и да слагам своята, когато ми се плаче.

Откри всяко местенце по тялото ми и остави там своя аромат, за да не бъде докосвано от друг. Подчини целият ми ден на себе си, защото той се осмисляше само от твоите целувки.

С теб разбрах какво е да искаш да се събуждаш само до един човек, но и да не искаш да заспиваш защото телата ви няма да бъдат толкова близко едно да друго.

Подарих ти всяка секунда,час и минута на моят ден в продължение на 3 години а ти ми ги връщаше в усмивки...

Позволих си да не бягам, позволих си да мечтая за храмове и яснота, позволих си да виждам вселената през твоите очи, позволих си... И как да бъда същата след теб? Как вселената да бъде същата? Събра си целувките, минутите, усмивките и маските и си отиде, за да не бъдеш наранен... Само очите ни бяха пълни, света остана празен... Има много останали думи, има много сълзи, само че те не са за нас вече...

Успях да те намеря, когато всичко друго беше скрито мое мило момче, но успях да те задържа само за да вземеш всичко, което не беше взето...
Полина Алексиева

Коментари

Публикуване на коментар

Какво мислиш? : )

Популярни публикации от този блог

Не бъркай добротата с наивитет.

Цената на успеха