Сбогуване

                                                        
Изпуснах последната минута, в която трябваше да те спра.
Скърбеше сърцето ми с песента не чута - че те обичам още, така и не разбра.
Гледах как се отдалечаваш и стъпките ти с поглед следвах аз.
Тайничко си мислех, че не ме оставяш - че не можеш да захвърлиш всичко между нас.

Триех угнетено сълзите  натежали, от любов към тебе - себе си раних.
Спомнях си колко радост и сме преживяли, плачех  и виках  докато се уморих.
И ето теб те няма - пуснах те да си идеш просто ей така.
Попречи ми гордостта голяма, поне  да се опитам за миг да те спра.

Сбогом, моя първа и последна любов,макар „Здравей” да не изрекох, аз вече се сбогувам!

Полина Алексиева

Коментари

Популярни публикации от този блог

Не бъркай добротата с наивитет.

Цената на успеха